Dlouhé dva roky trval vývoj Racingline OEM+ úpravy řídicí jednotky pro vozy platformy MQB EVO s motory EA888 Gen4. Úprava nyní přichází současně pro vozy s turbodmychadlem Garrett, které disponují sériovým výkonem 245 k a pro modely vybavené turbodmychadlem Continental, které se továrně pyšní výkonem 300-320 k. Typicky se jedná o vozy jako Volkswagen Golf 8, Cupra Leon, Cupra Formentor, Škoda Octavia 4, Volkswagen Tiguan, Audi A3, Ausi S3 a další.
Pro účely vývoje a testování si Racingline zajistil jeden z prvních vozů Volkswagen Golf 8 GTI, který se objevil mezi zákazníky. Brzy ho následovala Audi S3 a Volkswagen Golf 8 R. Vývoj a testování pak probíhalo nejen na vlastní motorové brzdě, ale také na závodní trati a v běžném provozu. Finální beta testování pak probíhalo na celé řadě vozů napříč světovými trhy. A nyní je úprava software řídicí jednotky konečně dostupná i pro vás.
A na jaké výsledné hodnoty se můžete těšit?
V případě vozů s nižším výkonem 245 k v sérii dojde samotnou úpravou software na Racingline OEM+ Stage1 k navýšení výkonu na 350 k a krouticí moment může dosáhnout až k 517 Nm (při současné úpravě řídicí jednotky automatické převodovky DSG). Pokud je vůz vybavený manuální převodovkou nebo není upravena jednotka DSG, aplikuje se snížený krouticí moment 480 Nm.
Vozy s výchozím továrním výkonem 300-320 k pak po úpravě dosahují výkonu dokonce 405 k a krouticího momentu 520 Nm. Ten je opět v případě, kdy není upravena jednotka DSG, snížen na 480 Nm.
Úprava řídicí jednotky TCU je aktuálně k dispozici pro většinu řídicích jednotek vyrobených do roku 2021 a další neustále přibývají. Stejně tak pracuje Racingline na vývoji software pro jednotky převodovek vyrobené od roku 2022. Samozřejmostí u Racingline OEM+ je možnost bezplatných upgradů, takže pokud pro váš vůz není software řídicí jednotky momentálně k dispozici, je možné vůz upravit verzí software se sníženým krouticím momentem. Po představení software pro vaši převodovku pak stačí vůz přistavit pro úpravu převodovky a bezplatně pak provézt upgrade software motoru s maximálním krouticím momentem.
Úprava počítá s kompletně sériovým hardware, takže není třeba nutně upravovat další díly, ale pokud bude software doplněn sportovním sáním R600 a zvětšeným vstupem do turba, znamená to snadno dostupný bonus ve výši cca 20 koní navíc.
Kromě samotného zvýšení výkonu a krouticího momentu se můžete těšit z celé řady dalších funkcí, které úprava ovlivňuje:
Veškeré software úpravy Racingline OEM+ jsou prováděny po předchozím objednání přímo na naší adrese v Čestlicích nebo u našich partnerů. Na úpravu je poskytována garance 30 dnů, takže pokud nebudete s úpravou spokojeni, je možné během 30 dnů vůz přistavit a software řídicí jednotky bude vrácen do sériového stavu.
Naopak, pokud bude v budoucnu představena vyšší verze software (Stage2, Stage3 apod.), platí i v tomto případě možnost bezplatného upgrade. V případě těchto vyšších úprav je však již potřeba počítat s nutnými změnami v hardware motoru.
Graf výkonu a krouticího momentu po úpravě vozu s turbodmychadlem Garrett
(Audi A3, VW Golf 8 GTI, Škoda Octavia 4 RS, Cupra Formentor 245 apod.)
Graf výkonu a krouticího momentu po úpravě vozu s turbodmychadlem Continental
(Audi S3, VW Golf 8R, VW Golf 8 GTI Clubsport, Cupra Formentor 310 apod.)
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.