Na tenhle projekt se čekalo doslova dlouhá léta. Kdo nás sledujete pravidelně, tak určitě víte, že u Subaru se vždy počítalo s tím, že dostane rozšiřující widebody kit a pořádná kola. Stejně tak ale pravděpodobně víte, že tuto úpravu zbrzdilo ukončení výroby bodykitu, který jsme si pro Subaru vysnili a když už se podařilo sehnat již existující sadu ve Spojených státech, tak došlo k jejímu ztracení přepravní společností. V tu chvíli vše vypadalo ztracené a vymýšleli jsme náhradní řešení v podobě univerzálních lemů, které by byly schopny pojmout již vyrobená třídílná kola Work Wheels. Nicméně, taková varianta by znamenala obrovské množství úprav na lemech i na autě s nejistým výsledkem.
Nakonec se však podařilo nemožné a našli jsme další sadu původně vysněných lemů Angry Acorn Designs V1. Tentokrát se vše podařilo i na straně přepravy a lemy se v pořádku dostaly z Oregonu v USA k nám do Escape6. Celá věc je o to neuvěřitelnější, že sám výrobce bodykitu zmínil, že se jedná o jedinou aktuálně známou existující sadu tohoto bodykitu.
Dál už nebylo na co čekat. Protože jsme věděli, že lemy už máme, mohli jsme celý projekt oživit. V následujících dnes se k nám začaly sjíždět díly potřebné pro upgrade podvozku v podobě nastavitelných podvozkových ramen, kompletního polyuretanového uložení náprav, ramen a řízení, zesílených stabilizátorů H&R apod. Dorazily také pneumatiky TOYO Tires Proxes R888R v rozměru 295/30 R18(!).
Naštěstí, otázka, kdo se do tak komplexní úpravy pustí z pohledu práce, byla předem zodpovězená. Tým P.Z.Cars má s rozšiřujícími kity zkušenosti a stejně tak byl připraven se postavit každé výzvě, která se při snaze vměstnat do podběhů tak extrémní rozměr kol může objevit (a že se jich oběvilo opravdu dost). Díky tomu, že samotný bodykit už byl dříve na autě nasazený, byla ve smyslu spasování práce o něco snazší, i když bylo pořád třeba po Američanech některé detaily doladit. Horší už to bylo s vyřešením otevírání zadních dveří. Naše sada je totiž jediná na světě, která neměla dělený zadní lem a tak se musel dodatečně rozříznout a vyztužit, aby na sebe díly správně navazovaly.
Další výzvou bylo vytvoření prostoru pro otáčení extrémních předních kol Work Wheels Meister S1 v rozměru 11,5x18" ET -52 obutých do pneu 295/30 R18. Se zvětšením oblouku v blatníku jsme počítali. Že bude muset kolům uhnout i přední nárazník se spoilerem se také kalkulovalo, ale potřebných úprav bylo nakonec mnohem více. Dnes už má Subaru karoserii připravenou pro pojmutí kol i s jejich otáčením a volným pohybem, který umožňuje vzduchový podvozek Air Lift Performance. V nejbližších dnes čeká auto lakovna, kde nové blatníky, nárazník a další díly dostanou charakteristickou modrou barvu a v mezičase se budou ladit detaily, které jsme si pro Subaru ještě nachystali.
Na výsledek se můžete sami přijít podívat na výstavu Escape6 Prague Car Festival, která se bude konat od 28.8. do 30.8. v pražkém PVA Expo Letňany. Na této výstavě si Subaru užije svou premiéru. Ale ani tak nebude v žádném případě hotové, protože pro doplnění finálního vzhledu jsou v plánu ještě některé díly objednané v Japonsku a v USA. Alespoň ale budeme mít všichni důvod se těšit na příští rok, kdy bude Subaru dostávat postupně svou finální podobu.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.