Racingline kompletní instalační sada s olejovým chladičem pro chlazení oleje automatické převodovky DSG typ DQ250 určená pro vozy koncernu Volkswagen/Audi/Seat/Škoda platformy MQB.Celý popis
Ve spolupráci s Home Credit nabízíme výhodný nákup na splátky. Příklady splácení zobrazíte kliknutím na tlačítko "Koupit na splátky" u konkrétního produktu. Po výběru způsobu splácení budete přesměrování do košíku. Pokud se chcete o nakupování na splátky dozvědět ještě více, přečtěte si více o nákupu na splátky zde.
Unikátní sada olejového chladiče Racingline Performance pro automatické převodovky DSG DQ250 najde uplatnění u každého ostře používaného vozu platformy MQB s motorem 2.0 TSI, zejména s navýšeným výkonem nebo používaným v horkých podmínkách. Sada obsahuje vše potřebné pro instalaci včetně sendvičového adaptéru pro snadnou montáž.
Přenos většího výkonu a krouticího momentu přes převodovku DSG s sebou nese generování více tepla, které je třeba odvézt. Navýšení teploty oleje v převodovce totiž může přinést komplikace vedoucí ke snížení výkonu a možným problémům v řazení.
> Během ostré jízdy dojde snadno k přetížení továrního chladiče, který pracuje na principu olej/voda. Pokud olej není schopen předávat teplo a tím se ochlazovat, dochází k jeho degradaci a ztrácí lubrikační schopnosti. V takovém případě přistoupí jednotka k umělému snížení výkonu, aby převodovku chránila. Může se i prodloužit doba potřebná k přeřazení rychlostního stupně a v extrémním případě může vůz automaticky vyřadit rychlost.
> Tyto problémy řeší sada olejového chladiče převodovky přidáním náporového chladiče typu vzduch/olej, který se umisťuje na přední části vozu přímo v cestě proudění čerstvého vzduchu. V závislosti na způsobu použití vozu, okolní teplotě a stupni úprav snižuje tento chladič teplotu oleje v převodovce o 15 až 20 stupňů.
> Sada využívá chytré konstrukce kdy je zachován originální chladič, který je doplněn o termostatem ovládaný náporový chladič Racingline Performance. Termostat umožňuje oleji v převodovce rychlé a přirozené ohřátí oleje na provozní teplotu a až po dosažení vyšší teploty oleje se otevřením termostatu zapojí velký okruh s 10 řadým olejovým chladičem instalovaným na přední části vozu.
Jak je u Racingline Performance zvykem, celá sada je navržena tak, aby bez úprav pasovala na konkrétní typy vozu a obsahuje vše, co je pro instalaci třeba od samotného chladiče, přes sendvičový adaptér až po hadice a držáky. Narozdíl od většiny ostatních chladičů na trhu zachovává Racingline Performance tovární chladič a doplňuje jej o další vzduchem chlazený 10 řadý chladič.
JAKÉ JSOU VÝHODY PONECHÁNÍ TOVÁRNÍHO TYPU CHLADIČE:
> Převodový olej se rychle zahřívá na provozní teplotu, protože si vzájemně vyrovnává teplotu s chladicí kapalinou.
> U ostře používaných vozů však chladicí kapalina dosahuje vysokých teplot a ta pak přichází o schopnost dostatečně odvádět teplo od přehřátého oleje. Zde přichází na řadu termostatické ovládání. Termostat otevře nový okruh chladiče Racingline Performance a olej začne proudit i přes rozměrný 10 řadý chladič náporově chlazený čerstvým vzduchem.
SADA OBSAHUJE:
Poznámka: Sada olejového chladiče převodovky je dodává se dvěmi sadami držáků podle použití buď na vozech Volkswagen Golf 7 a další vozy platformy MQB, nebo na voze Audi S3 8V.
POPIS CHOVÁNÍ PŘEVODOVKY DSG V ZÁVISLOSTI NA TEPLOTĚ
Ve chvíli, kdy olej v převodovce DS dosáhne teploty 138 stupňů, řídicí jednotka automaticky sníží krouticí moment, což znamená menší výkonnost vozu.V případě, že je vůz nadále vystaven ostrému zacházení a teplota oleje v převodovce dosáhne 145 stupňů, lamely spojky přijdou o požadovaný tlak kapaliny a převodovka se přepne do bezpečného režimu. V horkých letních měsících k tomu může dojít dokonce už během 15 minut jízdy na okruhu. To pak znamená dlouhé pauzy v depu kvůli nutnému chladnutí oleje.
Sada olejového chladiče pro automatické 6-stupňové převodovky DSG DQ250 je určena pro vozy:
Historie značky Racingline Performance sahá do roku 1997, kdy byla založena ještě pod názvem Volkswagen Motorsport UK a byla zcela vlastněna společností Volkswagen Group AG. V té době byl hlavním zaměřením firmy vývoj závodních vozů pro šampionát British Rally Championship. Tomu dominoval právě vůz z dílny Volkswagen Motorsport UK, konkrétně Volkswagen Golf 3 s motorem 2.0 16v (285 k / 8250 ot/min) pilotovaný Alisterem McRae a Tapio Laukkanenem.
Dodnes sídlí firma Racingline ve Velké Británii, kde vyvíjí a vyrábí špičkové komponenty se zaměřením na značky koncernu Volkswagen (VW / Audi / Seat / Škoda) a je prvořadým partnerem programu Volkswagen Racing. Velice úzce spolupracuje se závodními tými v TCR (Touring Car Racing), konkrétně s Audi Sport, Volkswagen Motorsport and SEAT Sport.
Racingline Performance je nejlepší volbou pro úpravy Vašeho vozu ze skupiny Volkswagen se zaměřením na maximální zážitek z jízdy.
Jsme rychlí - skladové položky expedujeme do 24 hodin.
Máme vlastní sklad a většinu sortimentu držíme skladem.